Härliga skåneland

Vill aldrig åka hem från underbara skåne, österlen och simrishamn. Har verkligen hittat "mitt ställe på jorden". Men nu är det back to reality och tråkiga grådassiga Linköping,suck!

Lite bilder från påskhelgen som varit. Blir inte mycket dator eller kamera när vi är nere, vi mest njuter av livet istället:)




Fanns fler som njöt i den härliga vårsolen=)






Ystad saltsjöbad och besök av Gynnings konstutställning. Beundrar verkligen carolina gynning och hennes talang. Någongång SKA (bara ska!) en Gynningtavla hänga i mitt hem. Underbar konst med ett budskap. Härliga färger och former! Var tyvärr fotoförbud där inne, men hittade min favorittavla...kostade tyvärr 65.000! Får nog bli en tavla modell mindre och en i tryckt format...om jag ska ha råd!

Kommentarer
Postat av: orlysofie

Sv: Hej tack för kommentarer! Vi brukar hoppa henne med mkt bommar före och även efter hindrena men den här gången hoppade vi helt utan marklinjer för hon ska ut och tävla i helgen :):)

2010-04-06 @ 14:59:15
URL: http://orlysofie.blogg.se/
Postat av: Lina

Du får helt enkelt flytta ner! (I)

2010-04-08 @ 10:21:39
URL: http://equilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0