Överlägset bäst

Jag är nog en av de få som faktiskt föredrar Eskadronskydden framför Veredus. Gillar inte att det bara finns två lägen att spännaskydden samt att de elastiska remmarna är så smala. Min häst är jättekänslig och skulle få skav på en gång. Ev skulle jag kunna tänka mig den gamla modellen Veredus Pro. Men enligt mig är Eskadronskydden överlägset bäst! De håller ju i en evighet, sitter super på hästarna och skyddar bra. Sen tycker jag det är lite skoj att de finns i så mång färger också:) Använder inte så mycket skydd nuförtiden, blir mest lindor. Men har tre uppsättningar med Eskadronskydd. Ett svart, ett lejongult och ett vitt sett. Det vita användas nästan uteslutande till tävling!



Här har hon de gula skydden på sig...





Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller helt klart med, min häst går dessutom bättre med eskadron för remmarna på veredus är somsagt så smala och så blir det lite för hårt spännt på yttersta, och då är han i o knackar på bommarna direkt. Eskadron är bäst, håller länge gör de med, bara in i tvättmaskinen och så är de som nya.

2010-04-23 @ 11:54:35
Postat av: Linnéa - http://hastliv.webblogg.se/

Tycker precis som dig om eskadron mer än veredus! Eskadronen funkar bra både i ridningen och i hagen och sitter perfekt och snygga är dem också!

2010-04-24 @ 00:31:57
URL: http://hastliv.webblogg.se/
Postat av: Lina

Håller med, Eskadron före Veredus vilken dag som helst!!

2010-05-04 @ 13:28:17
URL: http://equilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0