Sjuk

Ja denna helgen blev inte som jag hoppats på... Igår kväll när jag kom till jobbet kände jag mig skum i kroppen. men tig en ipren, lite samarin och hoppades att det skulle gå över... Men icke!! Slutade med att jag fick ringa min chef som kom in och löste av mig så jag kunde åka hem. Har sedan kräkts som en kalv hela natten. Usch och fy vad jag hatar magsjuka! Kan vara det värsta som finns.

Nu verkar jag dock vara lite på bättringsvägen men känner mig oerhört matt i kroppen. Inte så konstigt med tanke på att jag det enda i matväg jag kunnat äta var en halv knäckbrödsmacka och ett glas blåbärssoppa.

Så klart blev det ju då ingen hoppning för mig och Ärto idag, synd. Hade sett fram emot det! Får ta det i veckan istället!


Kommentarer
Postat av: orlysofie

Mjo men grejen är den att jag red på det här bettet senaste gången jag red henne och då var hon kanon, sen fick hon ofrivilligt vila 2 dagar för jag hade inte möjlighet att rida när Liso blev skadad osv, hon har aldrig gått emot handen förut, så det är asmysko, och hon är nydligen kollad i tänderna också... Jag tror mest att det beror på all hennes överskottsenergi och att dom värsta tjafsen kommer alltid efter ett kråksprång, tror hon blir lite frustrerad men samtidigt glad att hon klarade hindrena, för öronen är alltid framåt haha

2010-04-19 @ 09:51:09
URL: http://orlysofie.blogg.se/
Postat av: Louise - Från flygplan till hästrygg ToR

Usch, hoppas att du blir bättre snart !



Det där med kolla masken är verkligen perfekt! Vi har heller, peppar peppar, haft mask i våra hästar. Vi är oxå oerhört noga med sommar och vinterhagar och mockar och har oss. Tror det betalar sig i längden !

2010-04-20 @ 11:26:20
URL: http://formone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0