Skåneland

Nu drar jag till skåne några dagar!! Jobba på hotell har sina fördelar, bland annat superbilligt boende runt om i världen... Denna gången blir det mysiga lund fram till fredag. Sedan måste jag tyvärr jobba hela helgen:(

Vi har ett angenämnt problem. Vi har fått en resa, eller rättare sagt bidrag till hotellboende och nöje samt flygresan betald av mina underbara föräldrar. Med andra ord kan vi unna oss lyxen att åka i princip varsomhelst där våra hotellpartners har hotell och dit Finnair eller SAS flyger.  Är inne på Shanghai, Peking, N.Y, Hainan, Goa... men kan bara vara borta ca 1 vecka, kanske någon dag mer....slutar säkert med något i Europa bara för att vi inte kommer komma överens,haha.

Nu återgår jag till packningen...

Had förresten det bästa ridpasset på väldigt länge idag, så skönt!!

Kommentarer
Postat av: Aramis - En dressyrblogg

Hej! Jag som varit i Kina vill verkligen slå ett slag för detta oerhört häftiga land! Jag besökte både Beijing och Shanghai; men skulle nog rekommendera Beijing. Har man bara en vecka så vill man ju se så mycket som möjligt och där har du sevärdheter så det räcker och blir över :o) Vad sägs om Kinesiska muren, sommarpalatset, Den förbjudna staden och Himmelska fridens torg? Lägg där till CRAZY shopping så är valet glasklart :o) Lycka till!

2010-05-05 @ 14:15:39
URL: http://aramise.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0