Skit

Allt är mest bara skit! Är så arg, ledsen och besviken över tävlingen idag! Hon var så fin på framhoppningen och hittade en bra känsla. Kommer in på banan, allt känns super med galoppen fram till första hindret...lägger henne helt rätt på hinder och hon bara skiter i att lyfta på benen. Samma sak till tvåan, ligger super, lite utifrån men i väl balans och tempo, bara skiter i att lyfta, bommen rullar av. Hoppar trean helt ok, petar 4an utan anledning, petar 5an, hoppar 6 och 7, hoppar insprånget i konmbinationen bara viker åt vänster på b hindret, suck... rider på igen och precis samma sak. Fast vi låg rätt!

Vad annat kan man göra...lyfta på benen får hon fan i mig göra själv!

Ärligt talat är jag så less på allt nu...har bara lust att lägga ner när hon är så tråkig som hon var idag. Det är inte ok att vara SÅ nonchalant=(

Dagen började skit, fortsatte skit...kommer till tävlingen och de är 1 timme sena, SKIT... åker hemåt på tok för sent, slänger av häst och grejor för att åka hem och hinna äta något...och nu sitter man på jobbet, utan att fått någon sömn, KUL! Borde skitigt i den här j-vla tävlingen!

Kommentarer
Postat av: malin

usch, det lät inget vidare:( själv var jag också lagom förbannad när de helt plötsligt flyttat adv B före adv A utan att meddela! Dessutom red jag som en kratta:(



men det är bara att bryta ihop och komma igen:)

2010-04-12 @ 10:26:13
URL: http://mallizzp.blogg.se/
Postat av: Lina

Usch, vet hur det är =( Sawanna kan också vara sådär supernonchalant, både mot mina hjälper och 'mot bommarna'... Men jag antar att det bara är att bryta ihop och komma igen!

2010-04-16 @ 09:18:47
URL: http://equilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0