Dubbelt upp!

Har haft hand om Ärtans granne i två dagar nu. En riktigt grispelle i boxen vill jag lova. Det tar evigheter att mocka till honom, medan Ärtans box går på några minuter. Annars tycker jag inte att det är så stor skillnad att ha en eller två. När jag väl packar två höpåsar kan jag väl likaväl göra 4,eller? Det är väl när det kommer till själva ridningen som man märker skillnad i tidsåtgång. Särskilt om man gör allt själv också! Jag skulle gärna ha en pålle till, en 3-4 åring att utbilda. En som inte har behov att ridas varje dag. Men det får bli i framtiden när ekonomin tillåter att ha två hästar inackorderade,pust!

Putsade upp det nya tränset och provade på Ärtan...det är sååå fint:) Ska bara köpa ny nosgrimma, blir att beställa från england. Och sen skulle det vara skoj att piffa upp det lite med ett glittrigt pannband av något slag:) Bild kommer de närmaste dagarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0