FYNDAT!

Har fyndat något som jag egentligen inte behöver, men kunde inte låta bli...hihi! Ett nytt träns. Och inte vilket träns som helst utan att mjukt fint av bästa läderkvalitet. Ett FRANK BAINES:) Jag är helt överlycklig. De tillverkas inte längre, och att då hitta ett som är helt nytt hör inte till vanligheterna. Att dessutom fynda det på tradera för 300 kr!!
Ärtan har nämligen haft ett sådant träns innan, under 7 års tid använde jag det och wow vilken kvalitét. När vi köpte det DÅ kostade det 1600 kr....så man kan verkligen snacka fynd. Tyvärr var det med pullarnosgrimma till, är lite smått allergisk mot det...men finns u så många fina nosgrimmor man kan byta ut den med:)
Mitt träns är i snygg havannabrun färg(precis som på bilden!) fast med mer rundade mässingspännen istället för silverspännen. dagen kunde inte börjat bättre:)

Kommentarer
Postat av: madde

vill ha tränset.

finns ingen så bra på och så brun som är på min sadel och utrusning.

2010-08-11 @ 15:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0