It´s my birthday...

.Inte riktigt än kanske! Men dags att skriva önskelista. Har alltid massa saker jag önskar mig, måste gallra och skriva prioritering bakom,haha.
Men högst upp på listan står ett par klassiska Blundstone. Finns väl inget snyggare och mer bekvämt mode under höst och vinterdagar,klassiskt tidlöst!  Countrystyle så det förslår med Barbour och Blundstone, thats me!!!
Andra saken på min önskelista är ett par nya solbrills... Kommer önska presentkort på en butik jag vet har massa läckra modeller. Tror jag ska satsa på något klassiskt, Dior, Chanel, Prada eller Gucci. En snygg retroaktig big-size modell. troligtvis svarta...
Böcker, L.C-Sweet little lies och Meyers-The Host
Nr 3 på listan. Parfym. Armani Gold eller Dior Addict
Nr 4 på listan, smink!
Nr 5 på listan, mysig tjock kofta att ha på kvällarna!
Självfallet en massa andra saker man skulle vilja ha, typ ett nytt A.S schabrak, nytt HW täcke, grooming grimma, blingpannband osv. Men måste ju som sagt gallra lite i önselistan. Däremot funderar jag på vad jag ska önska mig av mina föräldrar..hhum. Tål att tänkas på...kanske kan fjäska mig till en LV partyväska??! Men måste nog vara väldigt snäll då,haha!



Kommentarer
Postat av: Louise - Från flygplan till häst T o R

Ännu ängång är det konstaterat; Vi har samma stil ! :)

2010-08-15 @ 18:38:22
URL: http://formone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0