Nostalgi...

Självklart satt man bänkad när det var nypremiär på fångarna på fortet! Vadå nostalgikänsla. Minns när man var liten och satt bänkad framför teven varje fredagkväll, underhållning på hög nivå om någon frågar mig! Nu var det kanske inte riktigt så skoj som man tyckte det var för 15 år sedan, men helt ok sätt att börja teveveckan på:)



Gunde är störtskön, Mangnus är apstark och Marie Svan var ju vig som en och annan akrobat. Kunde snabbt konstatera att jag inte skulle klara många celler direkt *harkel* Är höjdrädd,spindelrädd, dålig simmare, inte särskilt stark, osmidig som ett kylskåp, inget särskilt ljushuvud när det kommer till gåtorna heller! Trivs bättre i soffan hemma:)

Kommentarer
Postat av: Lina

Hahaha, I'm with you! Dock klarade jag faktiskt gåtan om gift MYCKET stolt



Sv: Tack så jättejättemycket!! Alltid kul att höra och speciellt från dig!

När flyttar ni ner så jag kan börja träna för dig? ;-)

2010-08-24 @ 10:32:25
URL: http://equilina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0