Lördag

Godmorgon kära läsare! Har precis avnjutit en god frulle på jobbet. Våfflor som vanligt när det är helg:p

Igår blev det ingen ridtur, helt enkelt för att jag höll på att frysa ihjäl och hade huvudvärk som sakta kom krypande. Hade ingen lust att sätta mig i ridhuset (vissa delar av underlaget har inte tagit kylan så bra så är lite fruset!) och ute blåste det snålblåst. Får bli en galopp ute i snön idag istället:) På söndag följer darling med till stallet så ska vi gymnastikhoppa lite småhinder. Förhoppningsvis kan vi få lite på film!

Min svärmor är så söt. Lämnade önskelistan inför julen igår och hennes första kommentar var "önskar ni er inget mer??Den är ju så kort" Kan ju tillägga då att jag önskat mig ganska mycket saker tycker jag!! Bland annat en tävlingsskjorta från Spooks, presentkort på Innrider till ett A.S schabrak, läppstift från Dior eller YSL, berlocker till mitt Saboarmband:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0