Mycke har jag varit med om, men inte det här...

...tycker varken jag eller Muffin ser särskilt skräckinjagande ut. En blond tjej med stallkläder och en tanig liten hund med luddhalsband och quiltat täcke,haha.

Men igår när vi gick på promenad kom vi till en raksträcka och längst bort kommer en tant gåendes med stavarna i högsta hugg. Så fort hon får syn på oss tvärstannar hon, blänger på oss och vänder lika snabbt som hon stannat. Börjar gå lika frenetiskt tillbaka igen. OJ, var min första tanke,haha!

Kan tillägga att Muffin gick snällt kopplat brevid min sida och han ger blanka f-n i okända människor. De tar han inte i med tång ens:p

När vi har gått 100 m till så viker vägen av och vi traskar glatt på hemåt. Då ser jag hur tanten stannar igen, vänder tillbaka och fortsätter gå "den planerade vägen"

Alltså ibland undrar man ju. Visst jag förstår om vissa människor kan ha respekt för en viss typ av hund. Jag gillar inte heller att möta stora aggressiva hundar när jag är ute med min lilla älskling...men samma hund bryr nog sig inte för fem öre om en när det kommer en människa utan hund och går.

Så här farlig och skräckinjagande är min vovve..kategorisera på en skala från 1-10;)



Kommentarer
Postat av: Lina - Inridning, tävling och graviditet!

Huuu, läskig!! ;-)

2010-12-08 @ 10:18:59
URL: http://equilina.se
Postat av: Nina

Hahahaha...ja vad farlig vovven ser ut. =)

2010-12-08 @ 22:45:00
URL: http://smahundtassar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0