Står det REA ska de vara REA

Charlies brukar alltid ha bra rea, men hittade faktiskt ingenting som var något att ha. I princip inga schabrak som var på rea...det som var nedsatt var Animo och GPA kavajer (men det har jag ju redan en,hihi!) Men skulle visserligen inte tacka nej till en marinblå eller brun Animo...även den gråa var döläcker!

Provade lite tävlingsskjortor, vill ha en basic vit, slimmad och stilren. Kingsland blev dock lite tråkig utan knappar i halsen. Ska leta vidare efter en Equiline eller HG tror jag!

Däremot fanns det lite Equiline lindor till fyndpris. Tyvärr bara i någon skum grön/blå färg. Hade det varit vanlig grön skulle jag lätt köpt ett gäng. Fanns både i elastiska, fleece samt elastiskt+fleece för bara 99:-/paret.
Det är riktig rea!

Sen kanske det berodde på att vi hade lite stressat med tid också...

Ska beställa ett ett snyggt A.S schabrak för lite julklappspengar:)

Inne på färgkombinationen

Grått schabrak- royalblå kant,orange,vitt eller silver passpoal
Grått schabrak- royalblå kant, gul och ljusgul passpoal

Får se vad jag kommer fram till! Blir en tur till Sharpman för att gotta ner sig i färgpärmen:p

Kommentarer
Postat av: Lina - Nominera till HÄSTBLOGG-GALAN!!

Sv: Wiiie, det är ju snart!! :D :D

2010-12-29 @ 10:44:25
URL: http://equilina.se
Postat av: Sofia

Alla hästreor verkar va sjukt dåliga i år, hööks och travshopens sög, Sharpmans var något bättre men det är ju typ bara sånt som dom har reat ut i ett halvår som dom fortfarande rear ut:( Jag hittade iaf ett täcke till Hella:)

2010-12-29 @ 11:27:03
URL: http://memylifemyhorse.blogg.se/
Postat av: Erica

tack för tipset! Jag hittade dock inget på deras hemsida, de verkar inte ha nån webbshop =S Har lite för långt till butiken ;) Men man kanske kan ringa och fråga vad de har hemma? Har du koll på storlekarna på animo och GPA, vad motsvarar en vanlig 38 t ex? =)

2011-01-03 @ 08:39:45
URL: http://ericasjostrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0