Flowers

Tänk att så lite kan uppskattas så mycket, tack älskling, du är mitt allt!!


Kommentarer
Postat av: malin

såg precis det jag också:( jag vill ha vår nu!!!!!

får sikta in mig på hemmatävlingarna i Linköping 13-14/3 istället...jag som var så sugen på att åka till JÖnköping, är så trevliga tävlingar där tycker jag

2010-02-23 @ 11:25:09
Postat av: Bella

sv:Ja min tävlingsplanering blir helt fel nu. Ljungby har ju nationell samma helg, men är så ruggigt mycket starter att jag aldrig kommer få med min sambo dit,haha. Jönköping är perfekt, särskilt med deras nya ridhus också. För min del blir det mjölby den 14. Till dess borde väl snömängden minskat va=)

2010-02-23 @ 11:41:52
Postat av: Ida

Jaha! Där ser man, det var ett fint stall!

2010-02-23 @ 11:48:19
URL: http://inhast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0