Regn och åter regn

Stackars alla som tog studenten idag. Gud vad det regnade hela natten och fm. Men en student är väl alltid minnesvärd oavsett väderlek:) Får dricka desto mer champande istället.

Har precis hämtat ut lite skjortor från kemtvätten (ja vi körde latvarianten för att slippa syrka en massa innan semestern!) Annars gillar jag faktiskt att tvätta och stryka. Finns inget så härligt som en massa rena kläder och lakan som doftar skölj medel...

Ärtan fick ta en snabb liten tur runt stallet. Passade på att motionera Muffin samtidigt! Imorgon är jag nog hästfri hela dagen, blir Jon som får sköta markservicen. Jobbar i natt med och efter det ska jag möta upp Hanna för att bege oss på återfträff. Är tydligen 10 år sedan vi gick ut 9:an, VA är jag SÅÅÅ GAMMAL;) Jag kör på 23 jämt. Den perfekta åldern,eller??!




Kommentarer
Postat av: Louise

Vilken søt bild !



sv;

- Då blir det nog så att jag inførskaffar den boken. Jag ær ju helt såld på The Hills, hur fånigt det nu æn må vara ! Jag suktar framfør allt efter deras snygga klæder !

2010-06-11 @ 21:29:53
URL: http://formone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0