Snart sitter jag i Italien...

...och sörplar vin för fulla muggar:) Det enda som grämer mig är att jag missar kungabröllopet (ja jag är royalist ända ut i fingerspetsarna!), men får kika på det i efterhand!

Jag håller på att packa för fullt....pust! Och även väskan blir öhhh FULL!! Precis som alltid med andra ord. Hoppas på fint väder men prognosen känns lite osäker. Varierar från dag till dag verkar det som.

Ärtan har fått börja ta det lite mera piano eftersom det blir mestadels vila för henne när jag är iväg. Hon ska dock ridas lite lätt 3-4 dagar så hon inte stelnar till helt och hållet. Igår red vi ut en riktigt mysig runda med bara lite skritt och trav. Ärtan höll sig i skinnet och stressade inte upp sig. Gick till och med att SKRITTA och inte TAKTA på vägen hem.

Här är bild på mitt nya Pandora armband... jag bara älskar det. Brunt är "so me":)



Saknar min bästa vän Hannis... Här en bild från återträffen förra veckan. Vi fyra som var tajtast under hela högstadiet:) Känner mig oerhört lång jämfört med de andra dvärgarna därför jag hukar mig så,haha...


Kommentarer
Postat av: malin

sv: ja det är superhärligt! Hoppas det håller i sig också.



ha det så kul i italien!

2010-06-17 @ 22:02:27
URL: http://mallizzp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0