Tävlingsförberedelser

Yes, det är vad jag ska ägna mig åt idag. Tar med kameran till stallet för att dokumentera=)

Ska putsa upp allt, plocka ihop ett snyggt svart dressyrträns, tvätta man och svans, inhandla lite grejjor (bruna gummisnoddar mm!) Lägga fram alla grejor...med andra ord leta fram mina gamla cavallo dressyrbyxor med helskoning,haha!

Igår blev det premiärtur i den lånade dressyrsadeln, gisses! Jag förstår verkligen inte poängen med dressyrsadel??! Sitter 10 ggr bättre och närmare hästen i min Butet! Men det är väl en vanesak antar jag. Hade iaf hemskt svårt att hitta rätt balans och tyngdpunkt i sadeln, i slutet av passet gav det med sig LITE, men kommer krävas 100 % fokus av mig för att ro hem en "snygg effektiv" sits. Har inte suttit i dressyrsadel sedan ponnytiden I PRINCIP!

Igår var jag ute hos föräldrarna en sväng, hjälpte brorsan med tyskaläxan,eeehhh eller hjälpte och hjälpte! Fy fasiken vad snabbt man glömmer bort sina språkkunskaper, det är hemskt. Tyder även på att utformningen av språkundervisningen i skolan är SO WRONG!

Nu blir det powerwalk med Muffin och sedan stan för att fixa till håret,skööönt!

Kommentarer
Postat av: Maja

Hjälp mig att välja ridhjälm! :D

2010-03-27 @ 09:47:24
URL: http://horsiemaja.blogg.se/
Postat av: Louise

Det känns som det ! Jag beställde det mest för att jag antog att de hade bra priser även utanför mässan, men ki fick jag. Jaja, nu är det bestället! Men höll verkligen på att få en smärre chock!

2010-03-27 @ 20:54:27
URL: http://formone.blogg.se/
Postat av: Astrid - tävling i bloggen!

Sv: ja precis, red ju så igår och ska göra det idag också:)

2010-03-28 @ 15:29:46
URL: http://astridstraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0