Vi trimmar på

Och det går framåt. Har haft några riktigt bra träningspass i ridhuset där Ärtan verkligen lossat ett snäpp till i bogarna och höjt sin överlinje.

och SUPRICE jag har anmält mig till en dressyrtävling den 27/3, HJÄLP.... vad har vi gett oss in på?!

Men är precis i närheten så kan vara skoj att testa. Tyvärr på kort bana, men inte mycket att göra åt. Så nu slipar vi LA:1 programmet för fullt=)


Idag kunde jag inte hålla mig borta från att köpa ett par skor till. De bara stod där på hyllan och skrek efter mig, opps! Ett par superläckra high heels från Novita. Var 70 %! Inget att tveka på med andra ord, bara att slå till=)


Kommentarer
Postat av: IA

SV: Det är ett 3-delat bett. Jag kan ordna en bättre bild imorgon, så kika in då :)

2010-03-09 @ 01:15:14
URL: http://missia.blogg.se/
Postat av: malin

shit hur vågar du`?! skulle aldrig våga starta dressyr:P

2010-03-09 @ 16:02:06
URL: http://mallizzp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0