Hoppträning

Idag kommer bästa Roine ut till oss och har hoppträning:) Känner mig lyckligt lottad att ha en så bra tränare som dessutom ställer upp och kommer ut till oss och har träning. Guld värt!

Ska ta med kameran så får vi se om det finns någon villig mamma eller stallkompis som kan tänka sig filma lite!


Ärtan förra vintern!

Igår hade vi ett mycket bra och givande pass i ridhuset. Har blivit lite sisådär med ridningen senaste dagarna. Dels pga mycket jobb men även för att hinna spendera lite tid med familjen så Ärtan fått vila vissa dagar. För man kan ju inte tacka nej när mamma ringer och bjuder med oss ut på middag:p

Mamma bjuder,pappa betalar,haha...that´s the thing!

Har börjat knåpa på en önskelista till jul, men har inte riktigt funderat klart ännu. Måste prioritera vad jag önskar mig. Hästprylar är ALLTID skoj men har nog mer behov av vanliga icke-hästiga grejor egentligen;)

Har iaf bestämt mig för att önska lite smycken...alltid skoj att kunna variera lite. Vill ha ett fint armband från GUESS...





Dessa två var så FINA...skulle inte tacka nej till någon av dem. Kan man få båda:)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv; Tack!:D Det kändes bra och jag vill gärna gå på känsla men det finns ju oändligt mycket att jobba med....bla min balans host host

2010-11-16 @ 23:06:04
URL: http://memylifemyhorse.blogg.se/
Postat av: Josefine - hästblogg

Båda armbanden var verkligen superfina!

2010-11-19 @ 23:09:27
URL: http://jsohlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0