Snökaos...

...och var fasiken är snöröjarna någonstans???!

man kan ju undra lite hur de resonerar med tanke på att SMHI varnat för snökaos i flera dagar. Ärtan och de andra hästarna fick i vart fall stå inne idag. Stallet ligger mitt ute på slätten och de har inget vindskydd överhuvudtaget så känns inte vidare snällt att släppa ut dem när det blåser full storm och snöar.

Ärtan var nöjd med att stå inne och mumsa hö. Jag fick släpa med henne bara från stallet och till ridhuset, hela hon gick på tvären i snigelfart,haha!

Ridpasset idag gick helt strålande. Jag hade en mycket nöjd Ärtan som tuggade på bettet och var oerhört lyhörd för hjälperna. Så skoj att rida då:)

I eftermiddag/kväll blir det jobb för min del. Slutar först kl 23 ikväll,pust!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0