keep on going..

Det här underbara höstvädret verkar sannerligen vara här för att stanna,bäst att njuta för fullt!

Helgen blir lugn. Jobbar hela helgen och har insläpp av pållarna i stallet både lördag och söndag. Är så trist att man måste börja anpassa sig efter mörkret nu när man rider ut. Måste verkligen se till att vara tillbaka innan 18 för då börjar det skymma rejält.


Igår blev Ärtan jagad i hagen av en galen terrier, huum...måste jag säga att det inte är min typ av hund? Medan Muffin bara stod utanför hagen (det gör han alltid!) och väntade kom den där jäkla hunden flygandes,skällandes och jagade iväg hästarna. Sen ger han sig inte heller utan jagar hästarna fram och tillbaka i hagen flera gånger...gick inte att få honom att sluta! Dumma j-vla hund. Nästan önskade att hästarna skulle få in en spark på honom!


Ärtan vilade igår och idag blir det nog uteritt ifall jag kommer iväg i tid. Hade varit skoj om älskling kunnat följa med till stallet och ta lite bilder, men gick inte idag. Skulle varit skoj med fina bilder en sån härlig dag som denna:) Men det kommer väl fler tillfällen:p



Kommentarer
Postat av: Sofia

Du får rida en fm när jag jobbar i stallet så kan jag knäppa lite bilder på dig om dte är bra väder:) och titta förstås så jag blir lite inspirerad!

2010-10-16 @ 18:01:42
URL: http://memylifemyhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0