Ledig förmiddag!

Jobbade igår eftermiddag, och jag och min kollega kunde konstatera att det var oerhört många otrevliga, dryga gäster igår kväll! Vad förlorar man på att vara lite trevlig egentligen? Är det så ansträngande?

Well, well... idag blir det ganska lugnt. Ska jobba i natt så blir att klara av stallet kring lunchtiden. Ska rida ut lite i det fin fina höstvädret:)

Innan dess blir det en sväng ut till föräldrarna för att lämna lite räkningar och hämta min nya väska,tjoho! Spännande att se exakt modell och storlek!

Förresten så missar Ni väl inte laghoppningen i eftermiddag. Sändningen börjar klockan 16 på eurosport. Är för dåligt att SVT endast visar i efterhand, har så svårt för kommentatorerna på Eurosport. Även fast Svanlund kan vara aningens förvirrad ibland så är det ändå tusen ggr bättre än Eurosport!




Kommentarer
Postat av: Lina - Inridning, tävling och graviditet!

Haha, jag håller med... Per Dahlgren på Eurosport får till och med Jan Svanlund att framstå som kunnig! :-S I lördags under terrängen sa han att man inte får rida i kortärmat i Sverige. Jaså? Det var en nyhet! ^^

2010-10-05 @ 10:11:46
URL: http://equilina.se
Postat av: malin

du ska vara glad att du i allafall har eurosport....själv får jag nöja mig med eftersändningen...fast funderar på att börjar prenumerera på FEItv

2010-10-05 @ 11:54:12
URL: http://mallizzp.blogg.se/
Postat av: malin Å

Hoppas din häst är som en halvdöd ko att rida, annars är det ju jävligt obegåvat att rida utan hjälm!

Hoppas det bara var för bildens skull? Eh? Whyyyyy...?

2010-10-07 @ 15:23:52
Postat av: Lina

Oj vilken bakvikt du hamnar i.

Eller står hästen i uppförsbacke, så att det liksom ''luras'' där?

2010-10-16 @ 17:05:39
Postat av: Bella

Lina: Haha bilden luras, hon står i lite uppförsbacke, men sen sitter jag lite som en "hösäck" just när bilden togs också:p

2010-10-16 @ 23:30:30
URL: http://horsesideonlife.blogg.se/
Postat av: Sara

De är ett under för mig hur ni alltid kan se så snygga o proffsiga ut ;) Jag tkr jag o Chappe o Marengo ofta ser ut som gulliga landetfjollor ;)

2010-10-18 @ 19:38:16
URL: http://stallgrasma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0