Spännande

Mycket spännande på G så därför kommer det tyvärr inte bli någon tävling varesig denna helgen eller nästa helg.trist men det kommer fler tävlingar:)
Ärtan känns pigg och alert just nu. Idag blev det ett mycket roligt och givande markarbetspass i ridhuset. Jag red på morgonen, lite kyligt men det funkade fint med tjocka strumpor, långa chaps och tjock jacka!
Hade lite bommar och småhinder ute, bland annat 3 bommar på rad med 16 m mellan. Varierade antal språng, la volter mellan dem och hoppade små sockerbitshinder på volt.
Ärtan får verkligen en guldstjärna för dagens arbete!
Imorgon blir det hoppning för R. Hoppar själv, skönt med fullt fokus på mig och min ridning. Roine är bäst!!
Ikväll blir det installation av nya teven. Tar upp minst HEEELA väggen,haha. Blir häftiga filmkvällar framöver vill jag lova. Måste dock skruva bort benen på våran tevebänk och provisoriskt ställa den direkt på golvet. Vågar inte chansa med tanke på tevens tyngd... väger runt 50 kg. Men det får funka så länge:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0