Stallet + hemligt paket!

Nu ska jag iväg till stallet och ta in mitt lermonster till häst. Eller så farligt brukar det inte vara. Hon gillar inte att rulla sig när det blir för lerigt...men ingen har väl undgått att märka att det är aningens lerigt i hagarna:p

Blir ridhuset för våran del idag. Har inte bestämt vad jag ska lägga fokus på ännu!

Fick ett litet paket på posten idag från min kära vän Hanna som bor i USA! Jag fick en fin marinblå Ariatkeps från VM i Kentucky:)

Saknar henne massor!!! Snyft!

I gengäld ska jag skicka ett paket fullt med godsaker. För som alla vet finns det inte lösgodis i samma bemärkelse som här i Sverige. Blir därför massa godis, marabou mjölkchoklad och något hästigt också såklart!



Kommentarer
Postat av: Sofia

aha, då vet jag det. Problemet är ju att jag inte kan ha jodpurs:( jag får oftast inte i fötterna i dom "vanliga" + att jag är så känslig så jag tkr det skaver så fort dte blir en liten kant.

Jag hittade dock min syrras shortchaps som jag tyckte funkade bra som stöd iaf så nu gäller det bara att anpassa fotdelen till kylan:)

Mitt andra alternativ är att laga mina gamla ridstövlar för dom är så stora att jag får i sockor men jag tkr det blir kallt iaf.

2010-10-29 @ 22:59:07
URL: http://memylifemyhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0