Bruksanvisningar och ihopskruvande

Ja dagen ägnas till stor del åt att läsa bruksanvisningar och att skruva ihop möbler.

Gisses vilken tid det kan ta.

Men det blir fint när allt är klart.

Lovar bilder på våran härliga lägenhet när den är "färdig". Balkongen exempelvis kommer bli helt underbar:)

Var i stallet en sväng under förmiddagen. Plockade av Ärtan täcket, bytte vatten och gjorde ett försök till att gosa lite (ogillades starkt från Ärtans sida!)

Blir att jag åker tillbaka i em för att rida. Uteritt står på planeringen.

Det är så lyxigt att ha stallet "bara" ca 10 min bort med bil. Gör att jag kan åka flera gånger per dag om jag skulle vilja:)



Kommentarer
Postat av: Camilla- Tävla om snygga kläder ifrån Mountain horse

Vilken mysig bild det va!

2011-04-18 @ 14:27:56
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0