Fullspäckad torsdag

Idag har jag jobbat några timmar i frullen och nu blir det stallet.

Ärtan ska ridas ut och galoppjobba lite. Blir skarpt bett på eller vanligt bett med gramanen som nödbroms.

Vi har ett jättebra kuperat fält som vi får rida på nu innan det blir för långt gräs!

Cardentostoet och min elevs ena pålle ska motioneras och trimmas i ridhuset, skoj!

Ikväll blir det Malmö tillsammans med älskling, någon jobbgrej som jag ska följa med på. Tydligen en bra föreläsning med temat "så blir du världsbäst på det du gör"...tror det kan bli intressant och säkerligen ge bra tips och ideér jag kan använda i min träning!

Senare ikväll kommer det nog upp en liten kort filmsekvens när jag rider min elevs pålle. Inte jättemycket att se men alltid något:)

Take care!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0