Säljes!

Idag kom ärtans nya anatomiska sadelgjord.

Tyvärr var den i helt fel färgnyans. Inte ens i närheten av den nöt-färg som bilden visar! Suck så omständigt det blev nu.

Innan jag skickar tillbaka den tänkte jag höra ifall någon av mina läsare är intresserad av att köpa den.

Den är 130 cm lång, anatomisk med karbinhake under magen och ringar på varje sida för fastspänning av hjälptyglar. Ett superklipp då jag fyndade den för halva priset.

Är som sagt INTE nötfärgad utan vanlig brun färg, enligt min mening mer åt mörkbrun/dark havanna hållet. Hade det inte varit så att det skilde sig SÅÅ mycket i färg jämfört med min sadel hade jag lätt haft den kvar. Märke Top Equestrian Wear.



695:- kostade den från början men nu endast 348:-
Kan skickas men ev frakt tillkommer. Skickar så billigt som möjligt.

Skriv en kommentar i inlägget eller maila [email protected]

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej jag tar den gärna! Kan garantera snabb och smidig affär! jag finns på mailen efter 16.....sitter fast i möte där i mellan.

2011-09-01 @ 12:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0