Torsdag

Gårdagens ridpass gick bra. Eftersom Ärtan har känts lite stel så har jag valt att lägga till ytterligare 10-15 minuters skrittarbete i början. Det verkar vara ett klokt beslut.
Hon kändes mycke mjukare och mer lyhörd är när jag red i tisdags.
Gallan i bakbenet är i princip borta, men hon får stå lindad under natten ett tag framöver.
Jag ska försöka få till en tid hos Ulrike nästa vecka för att kolla upp hennes bakknän.
Idag tror jag vi satsar på en lugn uteritt...trots att det regnar ute.

Förhoppningsvis ska jag hinna med lite fix inför helgen.
Vi är nämligen bjudna på bröllop:) Klänningen har jag fixad, hänger massa blommiga klänningar i garderoben som aldrig kommer till användning annars. Skor likaså, high-heels on!
Jag skulle bara vilja fixa till naglarna och dessutom köpa fuskbränna till benen! Mina ben är vita som en ipren,haha. Så blir det när man jobbar hela dagarna:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0