Grå outfit

Första outfitinlägget. Jag hade 2 minuter över efter ridningen så drog ihop två snabba som låg nära till hands:) Den blå och bruna biten kommer bli betydligt mer att samla ihop.

Är först på senare tid jag kunnat börja uppskatta grått. Men det får absolut inte vara melerat...det ger mig rysningar...

Jag har därför en bit kvar för att nå en hel grå outfit. Vill ha gråa eskadronskydd, ett grått A.S eller Equiline schabrak och gärna en grå la Kim huva.


*Grått täcke från z-täcket. Egenkomponerad färgkombination som jag verkligen gillar. Royalblått är snyggt och förstärker den gråa färgen. Detta är ett fleecetäcke i filtmodell med hög hals.

*Schabrak från Hansbo Sport (dvs innan det blev Willab och skitkvalité) Grått med vit tjock passpoal och två smala silvriga. Används som hemma schabrak.

*Gråa lindor från Equiline

Kommentarer
Postat av: Caroline

Grått är riktigt fint på skimlar och fuxar, om 4-6 veckor får vi hem flera olika gråa AS set;) Gillar den kombinationen du har på täcket mycket grå/royalblå

2011-12-10 @ 00:25:43
URL: http://internationalshowjumping.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0