Gamla ovisade bilder

Ovisad bild från en tävling i höstas:)

Min älskling!

Ja snön hittade ner till Skåne med, suck. Dock verkar det slutat snöa nu. Blev däremot inget stallbesök för min del idag. Väglaget var på tok för dåligt för att jag skulle vilja ge mig ut. Jag får ju faktiskt utnyttja att det är fullservice,eller hur;)

Dock måste jag medge att det känns väldigt märkligt att inte "titta till" Ärtan idag... har några konstiga "moderskänslor" som gör att jag känner ett sug att pyssla med henne minst en gång om dagen,haha! Tror dock att hon överlever...för i det nya stallet är de måna om hästarna och är oerhört kunniga!

Här kommer lite mer bilder. Suddiga SÅKLART, eftersom det var inomhus. Jenny har ändå en bra systemkamera!





















Hinderhöjden är 135!


Imorgon blir det förhoppningsvis en hel del nya bilder. Då ska älskling rida Ärtopärto och jag ska rida C!

Ska nämligen bli strålande sol och några minus:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0