Hoppning

Åh så skönt att allt kändes som "vanligt" när vi hoppad lite idag.

Ärtan var überladdad och verkligen på tårna.

Bjuder på något filmklipp under morgondagen. Tyvärr blev minnet fullt sådär lagom tills vi höjde upp, men men.

Känslan var mycket bra trots att vi bara hoppade på två hinder.

Nu har jag även bestämt mig att sälja min röda GPA kavaj (trots att jag är helt kär i den,snyft!)

Så om någon är intresserad kan ni kontakta mig via mail: [email protected]

Är strl 36 (normal storlek inte som animos italienska strl)

Endast använd 2 ggr!!! Mao nästan ny.

Nypris 5000:-, säljes för 4000:-



Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad var det för kamera ni hade nu igen? För jag måste köpa en bättre kompaktkamera som går att filma med o eran filmer blev ju skarpa och bra! Vet du nån prisklass på den?:)

2011-02-21 @ 23:06:03
URL: http://memylifemyhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0