Pust

Har desperat försökt få bort Ärtans broddar idag...

Det var lättare sagt än gjort. De satt som berget.

Med lite hjälp av stallägaren och hans sambo lyckades vi få ut 6 av 16 stycken. Sen gick det inte mer. Bara att skruva tillbaka de 6 vi fått bort.

De får helt enkelt sitta kvar tills det är dags för skoning!

Har lite små planer på att ev årsdebutera den 19:e.
Är sydslätten som har en nationell och alla från stallet ska dit och skutta.

Tror dessvärre inte jag hinner varesig få in pengar på tävlingsdatabasen eller lösa min licens innan anmälningstiden går ut. Men går ju alltid att efteranmäla:)

Beror lite på om hon känns fin när jag hoppar de närmaste gångerna!

Blir isf bara en klass. Mjukstart med 120 eller en 130!

Imorgon ska vi bygga lite bana och hoppa ihop i stallet. Skoj med mer tävlingsintresserat folk som också vill hänga på mina "tokövningar",hehe!

Till helgen blir det premiärtur på ny pålle. Är fina C som jag lovat att motionera. Stor men lätt i kroppen. En tysk 8 åring som gått 150 klasser,skoj att testa nya hästar:)



Kommentarer
Postat av: Sofia

Helt underbart ju! Där sunt förnuft går före extratjänster som kostar ;)

2011-02-08 @ 19:58:26
URL: http://memylifemyhorse.blogg.se/
Postat av: Lina - Inridning, tävling och graviditet!

När är Syds?



Sv: Haha, klart hon gjorde, för våra hästar är ju egentligen samma det har vi ju konstaterat förr! ;-) Man kan ju inte rulla sig när det är lerigt...

2011-02-10 @ 09:31:55
URL: http://equilina.se
Postat av: Lina - Inridning, tävling och graviditet!

Sv: Oh, då kan jag kanske komma och titta :P

2011-02-10 @ 10:49:25
URL: http://equilina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0