Förvaring

Jag älskar smart förvaring. Särskilt av mina hästsaker.

Eftersom det kommer vara lite rörigt på nya stället innan sadelkammaren är klar får jag hitta på smarta förvaringslösningar. Är lite svårt innan man är på plats och kan känna av hur det ser ut och var jag kan ha mina saker.

Men skulle verkligen vilja ha en sådan här bandageväska att ha som förvaring på boxen.
Just denna från Equiline är aningens dyr eftersom det enbart är förvaring. Men bland annat Mark Todd har en snygg för runt 500 kr. Dock vet jag inte om den har samma smidiga hårda bottenplatta som Equiline. Ska utforska lite mera.

Även Anna Scarpati har supersnygga boxväskor som man dessutom kan få i egen färgkombination:)



Bilder från stablestore.se


Anna scarpati, bild från innrider.com


Boxväska från Dyon, bild från dyon.se

Gillar även den här sadelhängaren från Dyon:)
Riktigt stilren!


Annars tänkte jag investera i något så smart som en cykelkorg att hänga på boxen. Tänkte det kunde bli perfekt för skydd som används dagligen...och lite annat krimskrams:p


Kommentarer
Postat av: Lina - Inridning, tävling och graviditet!

Jag har en transportkrubba på en av boxarna och har nattlindor och sådant i =)



Sv: Min hovslagare är BÄST (A) Jag tror inte att han åker så långt på det hållet (eller tar nya kunder för tillfället), men han kan säkert rekommendera någon i ditt område om inte annat! Och får du inte tag på någon bra så kan jag lova att han skor lilla Ärtan tills du gör det :P

2011-01-24 @ 10:56:43
URL: http://equilina.se
Postat av: Christina

Hej, om du är intresserad så har jag en marin blå Equiline boxväska med guld fläta till salu. Den är i mycket gott skick. Maila mig om du är intresserad eller vill ha bilder. [email protected] Mvh Christina

2011-01-26 @ 17:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0