Godmorgon

Rise and shine...
Verkar som att min förkylning är på väg att släppa. En god natts sömn med underliga osammanhängande drömmar
verkar gjort susen!

Precis fått i mig en kopp kaffe, ipren och en liten skål yoghurt..
Usch är inget stort fan av yoghurt,mer en fil människa tror jag!

Nu laddar jag för att åka iväg till stallet. Tänk vad skönt det vore att ha stallet lite närmare.
Så blir ju inte fallet när vi flyttat heller. Kommer ha ca 2 mil till stallet enkel resa, men jag tror det är värt
pendlandet eftersom allt verkar super och helt i min smak.

Tänk att det bara är några veckor innan vi ska packa ihop våra liv och flytta till en ny stad? Tiden går otroligt fort.

Just nu ser det ut som ett mindre bombnedslag här hemma. Kartonger överallt eftersom vi påbörjat rensning av förrådet!

Nästa vecka ska jag börja packa i stallet. Tvätta upp alla smutsiga schabrak och innetäcken, putsa alla lädersaker och organisera var och hur jag ska packa allt. Blir nog att ta en tur till IKEA för att köpa förvaringsbackar.

Är det någon mer än jag som bara älskar att organisera och ha ordning och reda på sakerna?
Blir lugn och tillfredsställd i kroppen när allt är på plats:p


Tänkte börja med en ny kategori som ska publiceras en gång i veckan.

Den kommer självklart handla om utrustning...

"Vad finns på min hylla/sadelhängare/i mitt tävlingsskåp/i min ryktlåda osv..."

Givetvis blir det en massa kort!


Kommentarer
Postat av: Lina - Inridning, tävling och graviditet!

Jag älskar också att organisera! :P Blir helt lyrisk av smart förvaring, hahaha!

2011-01-04 @ 10:53:40
URL: http://equilina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0