Nedräkning

Det känns helt sjukt att vi flyttar från Östergörland och Linköping om bara några dagar!

Mycket att hinna med på dessa få dagar. Både hemma och i stallet. Lite planering av diverse olika grejer (tur att man har en mamma som är logistiker;)

Något annat som känns overkligt,härligt,befriande men ändå ledsamt är att jag jobbar min sista natt på First!
Blandade känslor...har trots allt jobbat här i 3 år och trivs så himla bra med både jobbet och mina kollegor.
Samtidigt ska det bli skoj att anta nya utmaningar:)

Blir allt lite vemodig när jag tänker att "nu är det sista gången jag förbereder frukosten, sista gästen jag checkar in, sista gången jag behöver förklara vägen till parkeringen 10 ggr i sträck för att folk är allmänt tröga"....haha!!

Kommer inte ha något internet de närmaste dagarna. Alla sladdar i lägenhet är urkopplade.
Blir en quick update på fredag när jag är hos föräldrarna... annars hörs vi när jag skaffat den nya internetuppkopplingen...OCH...

DÅ ÄR JAG SKÅNING:)


Kommentarer
Postat av: Sara

Lycka till med flytten :) Kan du inte ta en bild på ditt nya Z-täcke sen när du har tid? Skulle vilja se hur det ser ut på, funderar på att beställa ett i någon rolig färg :)

2011-01-25 @ 11:33:20
Postat av: malin

jag är så sjukt avis! lycka till! och glöm absolut inte att blogga så fort du får chansen:P

2011-01-26 @ 07:16:48
URL: http://mallizzp.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hoppas ni får det super nere i skåne! :D

Till sommaren kommer jag gärna och hälsar på er om jag får:)

2011-01-27 @ 19:49:00
URL: http://memylifemyhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0