Premiärinlägg

Vad finns:

i mitt tävlingsskåp?

När det inte används vid tävlingar och meetings har jag tävlingsskåpet som förvaring. För tillfället är det väldigt oorganiserat där i (skäms på mig!!) Främst förvaring för cooler/fleece täcken men även lite andra prylar. Inför tävling packas det upp med diverse nödvändigheter som nummerlapp, röd rosett, extra strumpor, papper och penna osv.

Jag har ett plastskåp av märket NordBox. Det har varit riktigt hållbart, är lätt att rulla på stora hjul och rymmer en hel del om man packar smart!

Det som finns i skåpet idag är:



I locket ligger:

* Täckesgjord
*4 stycken Equilinehuvor (2 för träning och 2 för tävling)
*Röd rosett
*Extra bensnören
*Lagningsgrejor till utetäckena
*Putshanduk
*Vanlig handduk
*Svanslinda
*Bok om Mylerbetten
*Nycklar för att låsa skåpet






I skåpet(start uppifrån och ner):

*Marinblå boxgardin
*Gelpadd med vitt överdrag
*Grått z-täcke i fleece (det nya!!!)
*Marinblått z-täcke i fleece
*Orange Bucas cooler
*Bucas Smartex skaltäcke
*Grönt Hansbo Sport bävernylontäcke
*HW Rambo Newmarket fleece
*Marinblått HW Stable Sheet
*Marinblått HW Cooler
*Vinrött HW Cooler
*Bucas flugtäcke
*Svart Jacson stalltäcke

(bakom allt ligger en Mattes korrektionspadd)

I dörren:

* Brun extra grimma
*Longerlina
*Portabel tränshängare
*Alla extra bett som inte används. Dessa har städats ur och en hel drös med fel strl för Ärtan ligger hemma för förvaring istället!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0