Falsterbo

Det var ett mycke regnigt falsterbo i fredags. Vi trotsade vädret och härdade ut hela nationshoppningen trots att allt var mer eller mindre blött!
Var skoj att se nationshoppningen.
Roffe är kung!
Ett riktigt proffs. Han rider så exakt och planerat. Ninja hoppade verkligen helt super. Var han i ett enda hinder måntro?
Även Tornesch hoppade med mycke marginal och såg himla trevlig ut:)
Vi kan nog få ihop ett skapligt bra lag till EM om alla hästar håller sig friska!
Shoppade inte jättemycket, men hittade en del fynd. Tycker det är otroligt trist bara med de utställare som inte har någon mässrea överhuvudtaget. Då kan man likaväl handla hemma ju!
Min shopping:
Ultra Shield flugspray 225:-
Pfiff Dressyrspö 75:-
Ljusbeiga Pikeur Ciara ridbyxor 600:-
Shortchaps märkeslösa bruna 149:-
Groomingväska Jacson 98:-



Väldigt nöjd med allt, särskilt groomingväskan. Jättemånga bra fack till smågrejorna! Skulle egentligen köpt lite mer saker, hovfett, hovpensel, grimskaft, KL strumpor men orkade inte gå så länge, satsar på att köpa det i veckan ist.
Jag vet iaf vad jag ska önska mig i present. En brun Spooks väst, mums vad snygg:)


Kommentarer
Postat av: malin

sv: hoppningen blir bättre och bättre. Han har ett superhärligt språng och bara han mognar i huvudet så kommer han kunna gå stort i framtiden. Det är utan tvekan den mest kapabla häst jag suttit på.

2011-08-10 @ 16:06:15
URL: http://mallizzp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0