Torsdag

Oj tiden bara rinner iväg. Jag har helt enkelt inte haft tid med dator och blogg.
I veckan är det Falsterboveckan (vem har missat det liksom!). Vi har köpt biljetter till fredagens hoppningar. Ska bli grymt skoj...även fast de lovar regn. Jag kunde inte hålla mig till fredag utan besökte Falsterbo även på tisdagen. Såg massa fina 5 och 6 årngar som mer än gärna hade fått följa med mig hem. Vädret var dessutom underbart. Strålande sol men lagom varmt.
Jag hittade många potentiella "föremål" som gärna får åka med hem på fredag, pikeur ridbyxor för halva priset, tolga chaps för halva priset, HW groomingväska, Amigo flugtäcke 490:-, massa fina schabrak och pannband SÅKLART,hihi!
Ärtan känns mycke fin i ridningen. Hon jobbar på bra. Vi har haft lite konditonsträning i veckan med fokus på galopparbetet. Allt för att få upp flåset lite. Idag ska hon dressyra i ridhuset. Kanske lägger in lite bommar för att variera träningen:) Sedan blir det jobb för min del hela kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0