Cupcakes

Jag hade planerat att ägna förmiddagen åt att tvätta och baka cupcakes.

Jag fick nämligen en jättehärlig bok av älskling, massa recept på amerikanska cup-cakes.

Dock verkar det fullkomligt omöjligt att få tag på något så enkelt och vanligt som vaniljessens:s

Suck. Ibland längtar jag tillbaka till storstaden!

Får ge mig på jakt i eftermiddag helt enkelt:)




Idag är det nästan vindstilla ute. Tyvärr ingen sol, men det kan jag leva med. Så skönt att bli av med blåsten iaf!

Tror därför att det blir en skön tur ute i det fria.

Efter det ska F:s hästar trimmas lite lätt inför tävlingen imorgon.

Det blir en tidig uppgång imorgon eftersom jag misstänker att vi måste åka relativt tidigt.

Hoppas på en rolig tävlingsdag med fint väder och bra resultat:)

Tar med kameran så får vi se om det hinns med några bilder under dagen!

Kommentarer
Postat av: Emma Elfstrand - hästblogg

Han har väldigt många olika sorters raspar/verktyg och inte bara en stor såsom veterinärer har :)

2011-03-18 @ 19:38:41
URL: http://catago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0