Film 125 klass

Här kommer filmen från igår. Tyvärr la kameran av innan hinder nr 8! Men det mesta av grundomgången finns med iaf...var 1-9 i grunden.

Det här var första gången på flera år som jag och Ärtan hoppade på vanligt bett...
och funkade ju helt ok. Hon blir lite tjaffsig och gapig i munnen men jag hittar mer ärligt stöd där än på gag-bettet (för tillfället)

Hon är och har alltid varit svår i munnen...och därigenom ganska svårriden. Bara att acceptera:p

Jag är mest nöjd över:
att jag höll mig till de bestämda distanserna. Försökte galoppera genom sväng och hålla ett jämt flyt.

Jag är mindre nöjd över:
min position i sadeln (vad gör jag på halsen??) och var är mina händer?? Sen måste jag sitta mer stilla innan hinder och inte attackrida utan låta hindret komma till mig. Bara att träna vidare;)






Kommentarer
Postat av: malin

"vad skönt" att se att det är fler hästar än dolly som är lite trista i munnen. ibland känns det rätt hopplöst.

tycker det var en himla trevlig runda :D

2011-03-14 @ 16:19:28
URL: http://mallizzp.blogg.se/
Postat av: Louise

Vad kul att se er "nere" i skåne!

Då får man kanske chansen att se er live ute på tävlingsbanorna i sommar! :)

2011-03-16 @ 15:47:52
URL: http://formone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0