Tävling-Trelleborgs RF

125 cm A0:A0
Resultat: 0 + 4 fel

Kort summering:
Ärtan var mycke fin och ridbar. Lugn och inte uppstressad. Tävlingsplatsen var mycket bra. Väl organiserat, goda framridnings och framhoppningsmöjligheter och en fin tävlingsbana. Rev tyvärr första i omhoppningen då jag var lite för snabb i tanken och vände redan över hindret (orutinerat!!) Blev inte placerad, kom typ 2 utanför!
Jag lyckades rida fokuserat och målmedvetet höll jag alla planerade vägar och distanser. Inte stilmässigt min snyggaste runda men effektiv ridning;)
Bilder och film publiceras här under morgondagen. Nu blir det mys i soffan med en kopp te!
Väldigt nöjd över min fina pålle som hoppade strålande idag:)

Kommentarer
Postat av: Lina - Nybliven mamma!

Kul! :D

2011-03-13 @ 20:42:58
URL: http://equilina.se
Postat av: sara

Vad fina ni är, såg superlätt ut!

2011-03-14 @ 17:32:54
URL: http://ussing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0