Tävling

Kortfattat. Ärtan var en kamel... jag måste rida med mer tryck och inte vara för snäll. Fina språng blandat med lite istadigheter. Avslutade iaf godkänt i 125 klassen.
Levara....vilken häst:) Helt underbar att hoppa och rida. Vilken inställning och hjärta. 0+4 i 120 klassen. Ganska snabb tid som skulle räckt till en 4:e plats.
125 klassen 0:a!!! Och en vad jag trodde var ganska långsam normal tid, men låg 2:a väldigt länge. Slutade till slut på en fin 4:e plats. Hon är verkligen snabb den här hästen! Hon har hoppat några enorma språng idag trots lite "grus i ögat" för min del på ett hinder;)
Nu är vi kvalade till 130 och lutar åt tävling nästa helg med!

Kommentarer
Postat av: sara

sv. Tusen tack! Ja som du säger så behöver vi rida ihop oss lite! Jag försöker för fulla muggar att få in yttersidan och bara rida framåt men han blev studdsig åt sidan, och när han blir så så vill jag inte bryta linjen och gå åt det hållet han försökte, åt vänster. Det var alltid efter att vi hoppat linjen en gång så han visste hur den gick, så det är nog lite nervositet för när han väl får tag i hinder så kör han ju bara haha :D Det blir nog bra!



GRATTISSS till placeringen gud vad kul!! :D

2011-11-14 @ 12:43:41
URL: http://ussing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0