Kaffe!!

Måste ha kaffe varje morgon, annars blir jag inte människa.
Frukosten får gärna vänta ett tag tills jag vaknat, bara jag får mitt kaffe;)

Annars är min frukost ganska tråkig och enformig kanske. Alt 1: Keso med banan och kiwi. Alt 2: Havregrynsgröt med banan och kanel.

Båda supersmarriga och nyttiga....inte ett dugg tråkiga om ni frågar mig!

Blir stallet nu på morgonen. Verkar vara en underbar morgon. Solen skiner. Ska rida i ridhuset och jobba över lite bommar. Igår fick Ärtan galoppera på fältet. Det mesta var jätteläskigt så jag hade fullt sjå med att hålla henne på backen. Hennes styrka och kondis blir allt bättre. Igår var hon inte ens svettig trots ett rätt rejält galopparbete.

I helgen ska hon få ta sitt första språng, längtar:)





Kommentarer
Postat av: Sara

sv. Ja visst är dem! Suveräna täcken verkligen, oslagbara!

2011-10-21 @ 17:47:22
URL: http://ussing.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Kul att ha hittat till din blogg, gillar den!

2011-10-23 @ 08:10:46
URL: http://sosigog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0