It´s my birthday...

Ja idag är det MIN dag:)

Imorgon är det älsklings dag. Smidigt att fylla år dagarna efter varandra!
Det blir lugnt. En myshelg med trevligt sällskap bara!

Idag ska jag hämta ut älsklings paket och slå in det fint. Hoppas han blir nöjd med presenten(det hade jag blivit iaf,hihi)

Hoppningen igår gick bra. Levara är lite stelare i höger sidan så hon protesterade lite när jag kom åt den. Jag tycker det är viktigt att försöka "rida ur" ett problem eller en ev stelhet. Dvs inte fastna i handen och bakåttänk.

Vi hoppade bara på ett fåtal hinder med mest jobb på en större åttvolt. Hoppa, forma, ställa och få med bakdelen. Rakrikta, balansera och hoppa. Blev några låga språng och så höjde vi stegvis. Avslutade med ett språng på 120.
Man blir verkligen glad av att hoppa den här hästen. Hon är så lätt och positiv!
Jag är riktigt glad över att få chansen att fortsätta hoppa och tävla henne.

Idag ska Ärtan få börja jogga lite. Så mycket rakt spår som möjligt men ändå få henne att sänka nacken och jobba igenom hela kroppen i en lugn trav. Ska bli så roligt att komma igång igen:)



Kommentarer
Postat av: Sofia

Grattis Bella! :)Hoppas ni får en trevlig födelsedagshelg!

2011-09-30 @ 14:18:32
URL: http://memylifemyhorse.blogg.se/
Postat av: Yasmine

Grattis! Igår var det min dag ;)

2011-09-30 @ 14:48:36
URL: http://yasminesriddagbok.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0