Ny vecka, nya tag...

...denna veckan trodde jag skulle bli lugn. Men så blev en kollega sjuk och helt plötsligt blev det jobb hela veckan.
Så det blir lite pusslande för att få ihop veckan med massörbesök, vetbesök, träningar och egna ridpass.

Dessutom vill jag försöka hinna med en tripp till malmö för att se Redhawks hemmapremiär:p

Ärtan har tagit det väldigt lugnt i helgen. Lördagen skrittades hon ut ca 30 minuter och igår (söndag) vilade hon helt.
Det blev bara en liten promenad innan utesläppet imorse.

Det känns som att min ihärdiga massering gett resultat. Hon känns mycket mjukare och finare i musklaturen.
Det nya fodret spelar säkert in också!

Preliminär veckoplanering:

Mån: Tömköring i ridhuset 20 min
Tis: Skritta ut ca 40 min
Ons: Vila, massörbesök samt träning x 2
Tor: Ridning i ridhuset med Levara, trimma lite övergångar, lydnad. Ärtan promenad
Fre: Vetbesök för Ärtan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0