Attans bananer

Just nu är jag fruktansvärt sur och irriterade på mig själv!!!
Jag missade tiden hos Camilla eftersom jag helt och hållet glömde bort tiden!! Det är så olikt mig och har nog aldrig hänt innan. Suck! Jag som väntat så länge på denna tiden och så sumpar jag det själv. Fick för mig att vi skulle vara där vid 14 men så visar det sig att det är kl 12 vi ska vara där. Så sinnessjukt irriterande. Gaah! Dessutom var Ärtan en riktig surkärring idag och ville definitivt inte gå in i transporten. Höll på och dumma sig, sparkade och levde rövare.
Så eftersom vi fick vända om bestämde jag mig för att lastträna lite när vi kom hem igen. Körde lastteknik ala tobbe och ponnyakuten. Oj så nyttigt men OJ så sur och vrång hon blev första gången jag peta med spöet.
Sen kunde jag iaf få henne att lyda, till slut (nej hon var faktiskt inte jättesvår att övertala), gick på några minuter. Problemet är att hon har så fruktansvärt bråttom att det känns som att hon ska springa över en när hon ska in i transporten. Gick framåt och backade ganska många gånger!
Nu blir det tillbaka till stallet för att rida Levara och T. Allt är putsat inför morgondagen. Bara hästen som ska trimmas till. Manen ryckte jag igår så bara en tvätt som ska till. Tror dock jag väntar tills imorgon.Räknade ut att jag kanske startar vid sex på kvällen, pust!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0