Jag snickrar!

Jag sitter och försöker snickra ihop en träning för en av mina gamla tränare. Conny Dyrssen. Jag red för honom under många års tid och han har verkligen präglat min ridning och inställning til hästarna och sporten. Han är otroligt kunnig, b-tränare och har själv ridit SM och tränat för bla George Morris.
Förhoppningsvis om allt går i lås blir det en 2-dagars träning i början på maj hemma på vår anläggning! Ni anar inte hur glad jag är över att han kan komma ner. Det var han som fick min lilla Ärta att bli ridbar. Oj vad vi kämpade och slet första året,pust. Det ska bli roligt att se vad han säger om henne nu, förhoppningsvis är hon lite mera ridbar;) Bara jag har 3 hästar som ska tränas och totalt är vi runt 6-7 hästar bara i vårt egna stall som ska tränas så kommer finnas ett fåtal platser kvar.
Mer information kommer efter påsk. Men om det är någon som är intresserad av att vara med, kontakta mig via mail ([email protected]) eller skriv en kommentar här under. Passa på att komma och testa vår stora utebana med superunderlag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0