Loggan

Nu är även loggan helt klar. Blev väldigt nöjd med färgval och typsnitt. Enkelt och stilrent. Ska bli spännande att se den i tryck och brodyr:)
Helgen har bestått av mycket jobb både på mitt "vanliga" jobb och i företaget. Igår red Jonis Ärtan. Det gick riktigt bra. Hon är inte den lättaste hästen att bemästra vill jag lova. C har gått två bra pass i ridhuset. Hade planerat att hoppa både honom och Levara igår på utebanan, MEN vädret var inte så lockande. Ska försöka bygga upp något inne i ridhuset istället och hoppa några språng idag. Levara var så fin när vi hoppade häromdagen. Hon fick bara hoppa en 1 m bana med fokus på perfektionism och lydnad. Jag vill kunna reglera och forma henne varje galoppsprång inne på banan. Total kontroll med andra ord, och oj vad fin hon blir när jag rider rätt! Det var det här med grunderna;)
Ikväll ska jag rida Levara och Ärtan och sedan ha två träningar, skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0