När ska det vända?

Oturen med skadade hästar bara fortsätter verkar det som:(
När jag kom ut från banan var Levara halt på vänster fram. Hon gjorde en fin runda på ganska svår bana men stod emot lite väl mycket, reflekterade inte mer över det utan försökte rida framåt på distanserna. Vi fick till och med tidsfel?!
2 skitpet men en trevlig runda och bra ridning från min del.
Hoppas det inte är en sena eller allvarligare skada bara. Veterinären kunde inte känna någon puls eller konstig svullnad utan han trodde på en vrickning eller sträckning...men samtidigt säger min magkänsla att det kan vara något som smygit sig fram. Då kanske jag får en förklaring till alla konstiga nedslag de sista tävlingarna:(
Fina fina hästen, du får inte bli skadad igen.
Här är iaf rundan från igår. Kolla in vilka jäkla språng hon gör!! Sen kommer jag lite kort in i kombinationen får trycka på till b (borde bara suttit stilla) och blir för nära på c. Ryttarmiss. Likaså kommer vi lite nära på hindret efter och hon hinner inte upp med fram. Det var lite orytmisk och konstig bana, men hon hoppade så fint och trevligt.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag tycker det såg fint ut Bella!:) Hoppas att det inte är nåt allvarligt med pållarna, aldrig kul med skador. Vad använder du för broddar när du hoppar på gräs? Skulle vara intressant att veta då jag ev hoppar på gräs i sommar fast långt ifrån lika högt som dig ;)

2012-04-30 @ 10:49:56
URL: http://memylifemyhorse.blogg.se/
Postat av: Josefina

Usch vad tråkigt :-(

Hoppas det inte är något allvarligt utan att ni snart är fit for fight igen !

2012-05-01 @ 23:20:31
URL: http://jnordlund.blogg.se/
Postat av: Camilla Gustavsson

Jag kollade filmen först och läste sen! Jag tycke det så så fint ut! Så läser jag sen att hon är halt! Fy vad tråkigt! Hoppas att det inte är något allvarligt!

2012-05-03 @ 22:04:24
URL: http://camillagustavsson.com/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0