Helg

Äntligen helg. Nytt värmerekord tror jag. 11 plus och sol:) Det kan göra den deppigaste personen glad!

Ärtans sår läker så fint nu, hon är busigare än busigast. Än så länge får hon stå kvar i sjukhagen, den är nämligen lerfri och uppgrusad. Vår sjukhage är inte så liten som en box utan relativt stor så hon kan ändå rulla runt och busa lite.

I helgen blir det stallet för hela slanten. Och jag är inte ett dugg avis på alla som är i gbg denn helgen:p

Jag får spara shoppingen till falsterbo istället...snälla låt tiden gå snabbt till dess,hihi!

Lovar nya bilder och kanske någon film efter helgens bravader. Jag måste klippa färdigt Ärtan som just nu ser ut som...ja jag vet inte vad,haha. C och M ska ridas och på söndagen ska jag även ha en träning. Skoj!

Firar in fredagen med en PW och efter det en god flaska Bourgogne. En fruktig pinot noir druva passar perfekt till en god sallad;)



Kommentarer
Postat av: emelie

Det från ec dyon är jättefint med det är lite konstig övergång till nosgrimman tycker jag.

Det tolga som jag kollat på hade inga mönsterstinckningar. Helt slätt.

2012-02-26 @ 08:30:27
URL: http://komkoma.blogg.se/
Postat av: Matilda

Det vore jättekul att läsa en liten längre utvärdering av en träning som du hållit i (om eleven tycker det är ok såklart) :)

Du verkar himla duktig så det skulle va jätteintressant :) Kanske skriva om övningen/-arna ni gjorde och vad tanken var med just den övningen.



//Trogen läsare :)

2012-02-26 @ 21:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0