Jobbhelg

Fick hoppa in och jobba lite på mitt gamla jobb. Trist att jobba hela helgen men roligt att träffa kollegorna:)

Ärtans sår såg jättefint ut igår. Hon är inte alls lika öm och det läker fint. Jag fortsätter med metacam och sjukhage några dagar till. Sen är min förhoppning att komma igång och skritta i veckan. Då ska även Ärtan få en makeover. Hon har världens björnpäls,hihi!

Söndagar brukar alltid gå åt till att planera in veckans aktiviteter. Boka in träningar och vilka hästar jag ska rida.
Denna veckan kommer en ny elev för att testa träna för mig, skoj!

I eftermiddag ska jag rida ett fuxsto efter Maluobe. Hon är väldigt grön, men lyhörd och snabblärd. Just nu aningens överviktig bara. Blir även en promenad med Ärtan.

Prel veckoschema:

Mån- Promenad 20 min Ärtan, ridning av M
Tis- Hoppträning för en ny elev, promenad med Ärtan
Ons- Dressyrträning Levara + en hoppträning, ridning av M och promenad Ärtan
Tor- Hoppning med Levara, skrittning Ärtan
Fredag-Ridning M, ridning C och skrittning Ärtan

Min förhoppning är att Ärtans sår läker ihop bra så att hon kan skos på onsdag som planerat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0